Pages

Thursday 26 April 2018

Beli Casing Custom Instagram macam sial. (casing_casing)

Oke Assalamualaikum semua , aku nak celoteh sikit sebab ada masa free kat office ni so aku update la blog aku walaupun berapa kerat je orang nak baca blog lama aku ni . aku baru je dapat iphone 6s aku yang aku repair kat the mines seri kembangan tu..ala kedai phone yang berlambak tu .


so aku decide nak beli casing yang ada gambar avenged sevenfold. yela sebab minat sangat.. so aku carilah kat instagram kot kot ada ig shop yang jual custom gambar kita buat casing .aku jumpa la satu ig shop ni  www.instagram.com/casing_casing. ye yang ramai pengikut tu . so aku deal la nak tanya harga ape semua.




aku cari la harga , aku nak yang tutup penuh , bukan yang macam casing biasa . aku tanya ada tak casing iphone 6s , borak punya borak aku pun jadi la beli, kalau biasa hardcase  RM35, kalau softcase 40...yang full hard rm50...yang full hard tu aku tanya dia yang tutup penuh baru dia bagi tahu  sebelum ig shop ni tipu aku . aku pun bank in la RM 50 kat owner mangkuk ayun ni..


proses siap 2 minggu , so bagi gambar ape sume dia kata oke ....



ni gambar owner dia siap no tel lagi , lelaki mana tah ni , tahu nak untung je , kepuasan customer ditipu ...bila tanya off blue tick , tanak respon . pukimak



aku nak tutup semua ... kalau casing atas ngan bawah terdedah ape rupa??..kalau jatuh atas bawah yang crack dulu... casing yang cove tengah je .. tapi bank in nak rm50...bodoh giler

ayat manis dealer semata semata nak lakukan barang ...ye aku nak full print, bukan hard case macam biasa ... kau dah paham aku dah faham...


aku first time nak beli casing dari ig shop , sebelum ni kalau shopping kat ig beli barang lain and sebelum ni barang2 aku sume ready stock, casing ni first time pre order 2 minggu lahanat.

aku memang nak FULL PRINT casing yang TUTUP SEMUA!!! faham tak TUTUP SEMUA!!!


free pos??? actually pos memang dia dah kira sekali siap...


insyaallah la sangat



aku bank in , dan proses cetak casing berjalan seperti biasa... lama giler 2 minggu , rasa macam dia ni penipu pun ada...

dia pun bagi tracking..selepas 2 minggu tu..


 terkejut aku bila bukak tengok dia bagi casing biasa je... WEi BABI aku bayar rm50 kot ..tutup penuh .. apa janji taik kau bagi aku ni... atas bawah terdedah , korang boleh skrol tengok perbualan aku dngn dealer siap aku bank in....

janji tutp penuh tapi ni atas bawah terdedah...baik aku bank in rm45 je kalau aku tahu casing hard case bodoh kau ni terdedah hard case biasa ....sial la

casing dah la made in china ... kalau dah china tu takkan la sampai rm50 , fikir logik akal la kan...

amik untung lebih tapi buat cincai je kat customer , cakap lain hantar lain ....kalau dia balas wasap aku kata minta maaf dan pulangkan rm 5 lebih yang aku bank in tu aku boleh la maaf kan lagi atau pun suruh hantar balik casing ke alamat pos tempat dia tu

ni tak , off blue tick , tanak balas................apesal? kau takut ke babi???... aku tak salahkan kau nak berniaga ... aku boleh halalkan kalau kau minta maaf ..tp kau diam seribu bahasa....

apesal?? banyak customer ke??? oh sial kau ayat aku nak buat full print casing tutup penuh , tp kau bagi aku hard case biasa atas bawah terdedah....macam sial la kau makhluk





balas la ws aku lahanat .... bodoh punya ig punya seller ... tahu nak untung je...nasib baik rm5 je .. cakap putar belit.... cakap lain bagi lain ...

bila tanya tanak jawab ... bodoh

kepada korang yang lain hopefully tak terjadi macam kes aku ni , patut lah melayu ketinggalan dalam ekonomi .. rupenya daripada spesis2 lahanat macam ni .. sekian

No comments:

Post a Comment