Pages

Wednesday 9 October 2013

enjoy with family for relese tension..

assalamualaikum..semua haa..ni nak update sblom spm lagi 27 hari lagi haha cuak siot..oke2 sblom tu da mohon maaf la kat sume org and da bace doa n yg pling penting da usaha kan tinggal make up lagi sikit yg kurg2 tu...oke baru ni kat nilai ade pusat boling baru bukak..kira 3 bulan baru lagi la kan..so aq ngn kuarge aq pun g la sane ingt saje nk tgok tmpt nye..skali tah cemane nak main boling skali haha longkang pun longkang la kan..who cares..dan kebetulan kat situ ade pertndingan boling kat situ so aku pun join la ngn ayah aku..daftar2 and main 3 games dr kol 3 smpai kol 5..pergh haha dtg sini trus kne pakai kasut die xley pakai kasut bese..dgn stokin nye..nseb baek murah di pusat bowling nilai


ni la aku..haha kecik je kan..but strike whoa.!.dont play2 with me..



da macam macha da haha adik aku la ni tukang snap..die x main kan so aku bg fon kat die..




haha 1st time angkat bola boling 13kg tu pun da sakit2 tgn aku..haha sje nak test bajet kuat..bak kata ain "who cares?"




ni hamper aku dpt haha dpt no 3 lagi tu..ko ade?/ tp hadiah ni sume da abes aq ngna dik aku mkn..




pas maen boling aq ngn kuarge aq men karaoke haha dpt tenangkan diri satu jam kat sini dgn ekon nye..sbb pusat ni baru bukak so murah sikit la..smpai mlm kitorg duduk sini..





 lagu ombak rindu lagi tu

ni la tukang amik gambar haha si montel..nak gak die nyanyi..

oke la tu je la aq bole update sbb aq pun nak study kan so mmg best...law ain ade ni mesti best..die kan suka karaoke lagi2 lagu taylor swift tu haha mmg fevret die la..tp akan daya..hmm xpe la spm dulu..die pun tah sehat ke tak kan..hmm hope die oke mnjalani hidup dan hari2 selanjutnya..nak kontak?langsung lost..haish oke aq recap balik time aq karaoke ngn die dulu 18.11.12* tarikhkeramat*












see?how kitorg kan?..hmm ni semua memorial yg x dpt dilupakan dan aq xkan sesekali lupakan..i hope kau bahagia ain..dgn life kau skrg ...tq oke..bye

No comments:

Post a Comment